יום שלישי, 10 בפברואר 2015

סדר טו בשבט - גן יבנה


בשבוע שעבר נחגג ט"ו בשבט בכיתת הגמלאים של אורט ע"ש נעמי שמר בסדר ט"ו בשבט משותף לתלמידים צעירים ולתלמידים הוותיקים. ראש המועצה, מר דרור אהרון,  הגיע לברך את הגמלאים וציין את חשיבות שילובם בחיי בית הספר. גם שרה משה ברכה את הנוכחים וסייעה בעריכת הסדר. סביב שולחנות ערוכים מכל טוב פירות ארצנו, קראו יחד את קטעי הקריאה, שרו משירי ארץ ישראל ואף יצאו במחול לצלילי שירים שנכתבו עבורם ריקודי עם תלמידים צעירים וותיקים. התלמידים השתתפו באופן פעיל ולסיום הסדר העניקו לכל גמלאי עץ זית ננסי בעציץ מחופה בבד יוטה ועליו ברכה אישית שכתבו עבור כל גמלאי לקראת החג. האווירה החגיגית, שיתוף הפעולה הבין-דורי והעיסוק במקורות היהודיים- ארץ ישראליים באומר, בצליל ובתנועה היו חוויה מרתקת עבור כולנו.
"אנו כבר מחכים לפעילות המשותפת הבאה עם הגמלאים. נהניתי מאד ולמדתי דברים שלא ידעתי על החג וגם שירים חדשים שלא הכרתי" אמר אחד התלמידים מיד עם תום הפעילות.
מנהלת בית הספר השש-שנתי, הגברת פנינה גלס אמרה: "כיתת הגמלאים חשובה לנו ואנו מאמינים בהידוק הקשר הרב-דורי ע"י פעילויות משותפות כגון זו”. בשבוע הבא ייצאו תלמידינו עם הגמלאים. לביקור בבית התפוצות כדי להעמיק את הקשר ולהמחיש את היותנו חלק משרשרת הדורות.


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה